Oświadczenie

W nawiązaniu do zastrzeżeń, jakie pojawiły się do kreacji graficznej w internetowej kampanii promocyjnej gładzi Acryl-Putz®, pragniemy przeprosić wszystkich, którzy poczuli się dotknięci wyżej wspomnianą reklamą internetową. Jednocześnie dziękujemy za krytyczną ocenę niefortunnej kreacji graficznej wszystkim osobom i instytucjom, które stoją na straży najwyższych standardów etycznych. Standardy te są dla nas bardzo ważne. Dlatego informujemy, iż z dniem 12 października 2016 roku dotychczasowe materiały graficzne związane z kampanią zostały usunięte i zastąpione nową kreacją.

Pragniemy także poinformować o weryfikacji w Spółce wytycznych w zakresie dobrych praktyk rynkowych związanych z szeroko pojętą promocją, w tym szczególnie odnoszących się do kreacji graficznych. Źródłem tych wytycznych są  zasady określone  w Kodeksie Etyki Reklamy. W najbliższych dniach poinformujemy o tych wytycznych współpracujące z nami podmioty  z branży marketingowej.

FFiL Śnieżka SA to polska spółka, prowadząca swą działalność nieprzerwanie od 1984 roku. Jako jeden z liderów rynku farbiarskiego od ponad 30 lat dostarczamy wysokojakościowe farby i lakiery, które obecne są w wielu polskich domach. W tym czasie wykonano kilkaset projektów reklamowych firmowanych przez FFiL Śnieżka SA,  przy czym wiele naszych  kreacji i pomysłów spotkało się z pozytywnym odbiorem i uznaniem. Również aktualnie prowadzimy równolegle kilka kampanii promocji produktów, zbierających pochlebne opinie naszych Klientów i Partnerów. Wszystkie te kampanie, niezależnie od wcześniejszych weryfikacji zostaną obecnie dodatkowo sprawdzone  pod względem zgodności z wytycznymi opartymi na Kodeksie Etyki Reklamy.

Ewentualne pytania prosimy kierować do Anny Szymaszek, Specjalista ds. PR Produktowego anna.szymaszek@sniezka.com, tel: 507 143 094

Galeria: